воскресенье, 10 апреля 2022 г.

 11 квітня 2022року

1. Я досліджую світ 

Тема.Що вивчає екологія?



Переглянь відео


Дай відповіді на запитання



Вивчаємо і розуміємо



                                        

-Розкажи,як людина може впливати на кожну із цих складових?



-Як ти розумієш такі словосполучення?Змоделюйте ситуації,щоб розкрити їхній зміст.







2.Математика
Тема.Ділення двоцифрового числа на одноцифрове(48:4).
          Складання та розв'язування задач .


Обчисли усно




Поясни


Переглянь відео-пояснення





Обчисли письмово


Дай відповідь на запитання



Відповідь   : якщо довжину сторони квадрата ABCD збільшити у 2 рази ,то                                   периметр квадрата ABCD також  збільшиться у 2 рази




Розв'яжи задачу 553






 3.Українська мова
Тема. Діагностувальна робота  «Речення»

1. За метою висловлювання речення бувають?

а)  Окличні і неокличні;

б)  розповідні, питальні, спонукальні;

в)  розповідні, окличні, спонукальні.

2. За інтонацією речення бувають…

а) окличні, неокличні;

б) виразні, чіткі;

в) розповідні, питальні, спонукальні;

3. У кінці розповідного окличного речення ставимо…

в) знак питання;

а) знак оклику;

б) крапку;

4.Головні члени речення-  це:

б) словосполучення

в) підмет та присудок.

а) головні та другорядні члени речення

5.Склади і запиши із слів речення.

Ріс, край ,калини, лісу, кущ.

__________________________________________________________________

6. Спиши. Підкресли у реченнях підмет та присудок.

1) Перед Даринкою стояло дерево.

2) З явилися перші зелені листочки.

7. Перетвори це речення на   спонукальне і питальне.Запиши

Діти читають книги.

__________________________________________________________________

8.  Встанови зв’язок у реченні

На ромашку сів рудий джміль

9.Слово ,яке вказує на того, до кого звертаються – це:

а) залежне слово,

б) головне слово,

в) звертання.

10.Склади і запиши речення зі  звертанням.Запиши

 

 

4.Літературне читання  

 Тема.Дослідження медіа "Веснянки"

          Зірка Мензатюк "Молоданчик".

Переглянь відео

— Що нового ви дізналися з відео?

— Що вам було відомо раніше? 

  Що цікавого тобі запам"яталося?



Робота над казкою Зірки Мензатюк «Молоданчик».


Робота з підручником  Зірка Мензатюк "Молоданчик (с 114-117)




5. Інформатика

Сьогодні


Переглянь відео








Знайди в зошиті цю тему (Відкриття 29) та опрацюй цікаві завдання.

Використовуючи набуті знання, спробуй додати  обєкти у презентацію



Можеш запросити до перегляду мультфільмів братика чи сестричку




Комментариев нет:

Отправить комментарий